Data publikacji: 2014-01-09
Uprzejmie
informujemy, że w systemie mDoradca jest utworzony nowy moduł do składania przez doradców
podatkowych wniosków o legitymacje. Wszystkie czynności związane z uzyskaniem legitymacji należy wykonywać wyłącznie za pośrednictwem panelu mDoradca, począwszy od wypełnienia
wniosku przez doradcę podatkowego. Na każdym etapie procedury dot. legitymacji, doradca
podatkowy, logując się do systemu mDoradca może sprawdzić status
swojego wniosku, a po jego wysłaniu do PWPW przewidywany termin odbioru
legitymacji.
Poniżej znajduje się instrukcja składania wniosków o legitymacje – co zrobić, aby uzyskać legitymację?
1. Zalogować się do panelu mDoradca.
2. Wejść w zakładkę mWnioski i wybrać opcję „Nowa legitymacja dla doradcy podatkowego”.
3. Wypełnić wszystkie dane, dodać zdjęcie i wzór podpisu.
4. Kliknąć opcję „wyślij”.
5. Na liście wniosków pojawi się złożony wniosek ze statusem nowy (wniosek oczekuje na weryfikację).
6. Przy złożonym wniosku będzie odnotowywany jego status - informacja na jakim etapie realizacji znajduje się wniosek.