Data publikacji: 2015-09-03
ZAPROSZENIE NA WYJAZD INTEGRACYJNY
Zarząd Pomorskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych
serdecznie zaprasza Koleżanki i Kolegów
na wyjazd integracyjny do Meksyku
Termin: Przełom lutego i marca 2016 roku.
Miejsce: Meksyk wg załączonego programu.
Opłata za wyjazd integracyjny od osoby uzależniona jest od ilości uczestników (od ok. 7 tys. do 10 tys.).
Cena obejmuje: udział w wyjeździe integracyjnym, zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym, świadczenia zgodnie z programem wyjazdu.
Wyjazd integracyjny realizuje Biuro Podróży DAMPTOUR, ul. Kościuszki 18, 83-300 Kartuzy, na którego konto bankowe należy dokonywać płatności za udział w wyjeździe w terminach:
-do dnia 10 września 2015 r. zaliczkę w kwocie 1.000,00 zł
-do dnia 30 listopada 2015 r. wpłaty powinny stanowić 50% wartości wyjazdu
-do dnia 31 stycznia 2016 r. dopłata do kwoty 75% wartości wyjazdu
-pozostała kwota płatna na 2 tygodnie przed wyjazdem
Tytułem przelewu – Meksyk PO KIDP (imię i nazwisko uczestnika, informacja o ewentualnym pokoju jednoosobowym).
Proponuję aby każdy z uczestników zawarł umowę ubezpieczenia na wypadek rezygnacji z wycieczki. Szczegóły otrzymają Państwo z Biura Podróży DAMPTOUR.
Ilość miejsc ograniczona (max. 45 miejsc), decyduje kolejność zgłoszeń.
Termin zgłoszeń do udziału w wyjeździe integracyjnym do dnia 10 września 2015 r.
Zgłoszenia na wyjazd integracyjny należy dokonać przez przesłanie karty zgłoszenia do Biura Pomorskiego Oddziału KIDP na adres e-mail:
biuro@kidp.pomorze.pl lub faksem na nr 58 321 72 80.
Stanisław Kutniewski
Członek Zarządu
Pomorskiego Oddziału KIDP